Wróć Wróć

Poradnik

Poradnik
Zobacz wszystkie

Instrukcje

Instrukcje
Zobacz wszystkie

FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania
Zobacz wszystkie

Gwarancja okapu

Serwis gwarancyjny

Każdy zakupiony okap marki NORTBERG jest fabrycznie nowy i posiada dwa lata gwarancji.

W przypadku reklamacji okapu prosimy o kontakt z działem serwisu, który umówi wizytę serwisanta oraz udzieli technicznych informacji. Wszelkie dane osobowe podane przez klienta będą przetwarzane zgodnie z polskim prawem o ochronie danych osobowych.

Aby zapewnić Państwu długą i niezawodną pracę naszego okapu należy zapoznać się z kartą produktu która zawiera wiele pomocnych informacji takich jak: sposób montażu, użytkowania oraz konserwacji. Odpowiednia pielęgnacja produktu gwarantuje długotrwałą ochronę powierzchni dlatego zachęcamy do zapoznania się z kartą gwarancyjną gdzie znajdą Państwo wszelkie szczegóły użytkowania jak i gwarancji okapu.

Gwarancja okapu

Serwis pogwarancyjny

Firma Nortberg oferuje również kompleksowe usługi w zakresie serwisu pogwarancyjnego. Serwis pogwarancyjny zawiera: całościowy przegląd, konserwacje oraz wymianę zużytych części oraz elementów. Jest to usługa płatna, koszt serwisu jest wyliczany po określeniu przez serwisanta zakresu prac.

Przedłuż gwarancję Swojego okapu!

Przesyłając do nas zdjęcie swojego okapu Nortberg możesz otrzymać przedłużenie gwarancji nawet o 6 miesięcy!

  1. Kup dowolny okap Nortberg
  2. Wykonaj zdjęcie okapu po zamontowaniu
    w kuchni
  3. Prześlij wykonane zdjęcie przez platformę Nortberg
  4. Ciesz się wydłużoną gwarancją
Skorzystaj

Dlaczego Nortberg?

  • Gwarancja okapu
    Szybka
    i bezpieczna wysyłka
  • Gwarancja okapu
    Produkt bezpośrednio
    od producenta
  • Gwarancja okapu
    Gwarancja
    jakości
  • Gwarancja okapu
    Serwis gwarancyjny
    i pogwarancyjny

Strona korzysta z plików cookie